[Mplayer-felhasznalok] bug - es duhos is vagyok

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Jul 24 20:38:45 CEST 2002

Hi,

> s3trio64v+ os kartyanal NE probaljatok ki a vesa outputot, mert hazavagja jol
> a kartyat
persze...

meg ha haza is vagta - amit nem hiszek el - azt a kartya BIOS-anak
koszonheted, a -vo vesa ui. azt hivja meg...

amugy kotve hiszem hogy szoftveresen tonkre lehet vagni egy kartyat.
monitorts se nagyon, bar en mar hazakuldtem egy herkulest anno, veletlen
kikapcsoltam a h/v elteritest es kiegett :)

> lehet hogy az alaplapot is, meg nem tom, most megyek haza szerelni

lol :) mplayer az alaplapgyilkos... :)

echo "die" > /dev/mainboard...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu