[Mplayer-felhasznalok] NVIDIA tv-out

Tibor Gemes tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Wed Jul 17 08:05:18 CEST 2002

2002. július 16. 22:18 dátummal Guba Zoltán ezt írtad:
> Sziasztok! Kérdezte valaki, hogy hogyan oldhato meg az
> NVIDIA tv-out felbontasvaltas egyszerűbben, mint a sax,
> SuSE alatt. Az en megoldasom erre a kovetkezo volt:
> (Aki tud jobbat, szivesen fogadnam en is, mert az allando
> oda vissza masolgatas nem a legjobb a vinyonak ugye...)

Na ha ettől döglik ki a winyód, akkor hátbarugom magam.

Mindenesetre szeritem a panning-domain használata az nvidia driver MetaModes
opciójánál, és a screenw screenh beállítása a mplayer-nél elkerülhetővé teszi
a több XF86Config használatát.

Tib