[Mplayer-felhasznalok] NVIDIA tv-out

Kalman Mariak (sirkalmi) sirkalmi.mplayer at mailbox.hu
Wed Jul 17 16:14:17 CEST 2002

Guba Zoltán wrote:

>Sziasztok! Kérdezte valaki, hogy hogyan oldhato meg az
>NVIDIA tv-out felbontasvaltas egyszerűbben, mint a sax,
>SuSE alatt. Az en megoldasom erre a kovetkezo volt:
>(Aki tud jobbat, szivesen fogadnam en is, mert az allando
>oda vissza masolgatas nem a legjobb a vinyonak ugye...)

Ez vicc ugye?

> [...]
>irtam ket scriptet a  /usr/bin ala.    pl. MON neven az
>alabbi tartalommal:
>
>cp /etc/X11/XF86Config1024  /etc/X11/XF86Config
>startx
>
>majd megirtam egy pl. TV nevut is:
>cp /etc/X11/XF86Config800  /etc/X11/XF86Config
>startx
>
>ezutan, ha TV-n akarok filmet nezni, csak beirom hogy TV
>vagy MON, és a kivant desktopmerettel indul az X.
>
>Bocsi a szajbaragos levelert, de remelem a kezdoknek segit.
>
>Egyebkent max. elegedett vagyok a gagyinak mondott
>NVIDIA Geforce2 mx200-al, az mplayer csucsszupin muxik

:-))))
Hihetetlen, hogy a magyar ember mennyire talalekony :-)
Legvegso esetben, ha nem sikerul mas megoldast talani akkor alkalmazom a
modszert en is.

Amire en jutottam az az, hogy -vop scale -vel megoldodik a problema es
mindjart szokas szerint hoz magaval egy masikat.
A filmek nagy tobbsege szelesvasznu es feliratos amiket nezek. Ez meg
ugye kinagyitja a kepet tehat nem log ki frankon ott van kozepen,
csakhogy a fekete savon szoktam a feliratot olvasni sdl-el. Meg a kep is
torzul igy.