[Mplayer-felhasznalok] NVIDIA tv-out

Guba Zoltán gubazoli at freemail.hu
Tue Jul 16 22:18:41 CEST 2002

Sziasztok! Kérdezte valaki, hogy hogyan oldhato meg az
NVIDIA tv-out felbontasvaltas egyszerűbben, mint a sax,
SuSE alatt. Az en megoldasom erre a kovetkezo volt:
(Aki tud jobbat, szivesen fogadnam en is, mert az allando
oda vissza masolgatas nem a legjobb a vinyonak ugye...)

cp /etc/X11/XF86Config  /etc/X11/XF86Config800
cp /etc/X11/XF86Config  /etc/X11/XF86Config1024

Az egyik file-ban A felbontasok kozott 800 a legnagyobb
(ekkora a virtualis desktop), a masikban meg 1024. Ezutan
irtam ket scriptet a  /usr/bin ala.    pl. MON neven az
alabbi tartalommal:

cp /etc/X11/XF86Config1024  /etc/X11/XF86Config
startx

majd megirtam egy pl. TV nevut is:
cp /etc/X11/XF86Config800  /etc/X11/XF86Config
startx

ezutan, ha TV-n akarok filmet nezni, csak beirom hogy TV
vagy MON, és a kivant desktopmerettel indul az X.

Bocsi a szajbaragos levelert, de remelem a kezdoknek segit.

Egyebkent max. elegedett vagyok a gagyinak mondott
NVIDIA Geforce2 mx200-al, az mplayer csucsszupin muxik
vele a tv-out-on is  :-) Guba Zoltan