[Mplayer-felhasznalok] mencoder

Marki Attila marki.attila at vegyepszer.hu
Wed Jul 3 18:30:21 CEST 2002

idezet a RTMF bol:
Ha ez egy hosszabb film, e menet végén a MEncoder kiírja hogy mekkora
bitrate-tel tömöríts a       következõ menetekben hogy a film ráférjen
egy 650, 700 vagy 800Mb-os CD-re.

de nekem meg azt irja hogy 650: br = -350 ( VALAHOGY IGY MERT AZ OTHON
VOLT A`rpitol biztos megkapom a betont)
it most ez szerintem egy NEGATIV szam ( vonjam le az aktualis
bitratabol? ... de azt honnan tudom meg)
PONT.

masik kerdesem, keresem ha kiadok egy olyat hogy :
mencoder dvd 1 -oac copy -ovc copy -o valami.????
a ???? mi legyen ( de ez a kissebik) a 2GB filemeret hatarral mit
kezdjek lessz valami automatizmus beepitve (sajat rip file .me0 .me1
melyet automatikusan le tud jatszani) (kolcsonkapok egy dvdt(holnap
hozom ) a masolas gyorsabban megvan mintha lejatszanam es csak kesobb
tudom tomorgetni hetvegen )
mencoder dvd 1 -oac copy -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:vhq -o
Asterix.avi
az homogen szinek nem simak hanem kockasak lehet ez ellen tenni valamit?
a divx4linux kituntetett codek mert a leirasban :
mencoder -dvd 2 -divx4opts br=1100 -o movie.avi -pass 2
a -ovc divx4 elhagyhato ha van -divx4opts , ez a -lavcopts -ra is igaz
lehet.