[Mplayer-felhasznalok] svgalib

Tóth Gábor Gabor.Toth at payer.hu
Wed Jul 3 15:54:06 CEST 2002

Hello!

Detto :) De én ezér' indítok egy x-et és -vo x11 :) De a válasz
érdekelne engem is nekem is upgrade után fordult elõ. Most én
09-pre3-at használok... elõtte nem is tom tán márciusi download-ot
használtam.
Hibaüzi nekem is:

Sorry, selected video_out device is incompatible with this codec.

Próbáltam vop-al és a scale opcióval, de csak a szinesen villogó
terület nagyságát tudtam állítani :) Aztán próbáltam a -vc ffmpeg
.... egyéb mpeg codec-ek ... de így se ment csak villogott tovább!

Szép délutánt!

-G-