[Mplayer-felhasznalok] Nem trivialis+v4l

Kernel kernel at freemail.hu
Fri Jan 4 16:08:09 CET 2002

On Fri, 4 Jan 2002, Veres Imre wrote:

> <nagyon_flame>
> Na most már én sem állom meg, hogy be ne szóljak; aki akarja, magára
> veszi, aki akarja, nem. A lista neve "mplayer-felhasznalok", gondolom,
> legalabb ennyit mindenki tud, aki ide fel van irva. Az, hogy Arpiek ide is
> fel vannak irva es valaszolgatnak (_BÁRMIT!_), már az is feature,
> örüljetek neki! A "linux-felhasznalok" listán ki az, aki feltesz egy
> kérdést mondjuk az iptables-rõl, és azt várja, hogy majd Rusty Russell
> _személyesen_ válaszol?!Én teljesen megértem Árpiékat, mert írtak egy
> [...]

Kedves six,

sajnalom, hogy keresem ellenere nem voltal hajlando mashogy erteni
levelem, mint b*szogatas. Egyetlen egy szoval sem minositettem azt, hogy
Arpiek ittvannak ezen a listan. _Csak_ es kizarolag a stilushoz volt
_megjegyzesem_, es nem prosztozasom. Semmi kozom _semmilyen_ kerdeshez ami
itt elhangzott, igy az elkenyeztettseg temakorhoz sem. Nem tettem fel
kerdest, elolvastam a doksit, foritottam olyan gcc-t ami a doksiban kerve
volt, es felraktam es mukodik. Es ez igy lesz a jovoben is. Amit ez a
szoftver tud, arra en ra fogok jonni, hogyan hasznaljam. Marha nemmegy
elsore.

Sajnalom hogy nem ertetted mirol beszeltem.

kernel