[Mplayer-felhasznalok] Nem trivialis+v4l

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Jan 4 17:04:36 CET 2002

Hi,

> <nagyon_flame>
> _személyesen_ válaszol?!Én teljesen megértem Árpiékat, mert írtak egy
> kiemelkedõ minõségû doksit, amit nem is vesz figyelembe senki. Mindez
> azért van, mert Õk fel vannak iratkozva, és lehet Õket kérdezni, ezért
> senki nem veszi a fáradságot, hogy gondolkozzon, próbálkozzon. Szerintem
> nem ezen a listán kell új feature-öket kérni, és nem lehet elvárni, hogy
> rögtön felvegyék a todo-ba (még ha a _végére_ is), ami itt elhangzik.
> Szerintem k*rvára el vagytok kényeztetve.</nagyon_flame>

Teljesen igazad van.
Es ahogy a tobbi reakciobol kivettem, a (l)userek leszarjak a lenyeget,
nekik csak az a fontos hogy az o hangulatukat nehogy elrontsa meg hogy
mezesmazos irodalmi megfogalmazasban kapjak az RTFM valaszt.

Azt hiszem, mindenkinek az lesz a legjobb, ha en most szepen leiratkozom
innen is, mint tettem tegnap az angol users listarol, es emlekul itthagyom
ezt nektek:

Kedves Felhasznalo, aki melyen megtiszteltelsz bennunket azzal, hogy ki
szeretned probalni ezt a szart, legyel szives, persze csak ha idod es kedved
engedi, beleolvasni a dokumentacioba, mert vegig elolvasni ugysem fogod,
erre en nem is kerhetlek termeszetesen. Szivbol remelem, hogy kerdeseidre
kielegito valaszt talalsz benne.
Segitsegul annyit, hogy ez a DOCS nevu konyvtarban (gyk: subdirectory) talalhato.
Tovabbi kellemes idotoltest kivanok az mplayer fejleszto csoport neveben!

remelem igy megfelelt.
mar csak egy procmailrc entry kell ami az "RTFM" stringet a fentire csereli

mailto:arpi at thot.banki.hu
http://esp-team.scene.hu