[Mplayer-felhasznalok] Nem trivialis+v4l

Veres Imre imre.veres at online.hu
Fri Jan 4 15:53:04 CET 2002

On Fri, 4 Jan 2002 15:35:03 +0100 (CET) Kernel <kernel at freemail.hu> wrote:

> <picitflame>

<nagyon_flame>
Na most már én sem állom meg, hogy be ne szóljak; aki akarja, magára
veszi, aki akarja, nem. A lista neve "mplayer-felhasznalok", gondolom,
legalabb ennyit mindenki tud, aki ide fel van irva. Az, hogy Arpiek ide is
fel vannak irva es valaszolgatnak (_BÁRMIT!_), már az is feature,
örüljetek neki! A "linux-felhasznalok" listán ki az, aki feltesz egy
kérdést mondjuk az iptables-ről, és azt várja, hogy majd Rusty Russell
_személyesen_ válaszol?!Én teljesen megértem Árpiékat, mert írtak egy
kiemelkedő minőségű doksit, amit nem is vesz figyelembe senki. Mindez
azért van, mert Ők fel vannak iratkozva, és lehet Őket kérdezni, ezért
senki nem veszi a fáradságot, hogy gondolkozzon, próbálkozzon. Szerintem
nem ezen a listán kell új feature-öket kérni, és nem lehet elvárni, hogy
rögtön felvegyék a todo-ba (még ha a _végére_ is), ami itt elhangzik.
Szerintem k*rvára el vagytok kényeztetve.</nagyon_flame>

SiX