[Mplayer-felhasznalok] svcd hiba meg mindig

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Apr 18 14:09:03 CEST 2002

Hi,

> Win alatt siman lecopyzta a kollegam rola a .dat fajlt, azt
> atmasoltam magamhoz, es siman, gyonyoruen lejatsza az mplayer.

ezexerint nem mplayer bug.
hanem hardver/driver/fasztudjami

> Kiprobaljam ezt a .dat fajllal is, vagy azzal felesleges?

mit, hogy?

> Eleg hihetetlennek tunik, hogy negy linux meghajtobol mind
> rossz, a wines meghajtok pedig el tudjak olvasni a cd-t...
> Esetleg atteszem a meghajtoimat egy wines gepbe, es ugy is
> kiprobalom.

lehet hogy valahogy nem szabvanyosan irja fel a nero a cd-t, es a linuxos
cdrom driver nem ismeri jol fel a track-eket vagy ilyesmi... nemtom.
az a mode 1 vagy mi nem nagyon tetszett, svcd-nel mode 2 kene legyen.

ezert kene ide a kezembe egy ilyen cd, akkor tyudnek kiserletezni vele...

azt nezd meg inkabb, hogy mas linuxos playerek, xine, videolan viszik-e.

> Addig nem toltok fel semmit. Igaz, hogy leszedni sem tudtam
> egyelore, mert nem birja olvasni az iro idebent.
:)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu