[Mplayer-felhasznalok] svcd hiba meg mindig

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Thu Apr 18 13:51:31 CEST 2002

On Wed, Apr 17, 2002 at 02:53:27PM +0200, Arpi wrote:

> tartok tole hogy nem lesz jo, de probald meg

Win alatt siman lecopyzta a kollegam rola a .dat fajlt, azt
atmasoltam magamhoz, es siman, gyonyoruen lejatsza az mplayer.

> azer mielott uppolod, probald meg kiirni egy cdrw-re es nez dmeg
> lejatszhato-e meg asztali playeren vagy windozon.

Kiprobaljam ezt a .dat fajllal is, vagy azzal felesleges?

> imho meg mindig a cdrom-oddal van a gaz, ergo ha leszeded image-ra az is
> szar lesz...

Eleg hihetetlennek tunik, hogy negy linux meghajtobol mind
rossz, a wines meghajtok pedig el tudjak olvasni a cd-t...
Esetleg atteszem a meghajtoimat egy wines gepbe, es ugy is
kiprobalom.

A wines proba utan kiderul...

> ok, akkor az image-det kiprobalom wmp-vel, es ha ugy jo es mplayerrel nem
> akkor fixelek

Addig nem toltok fel semmit. Igaz, hogy leszedni sem tudtam
egyelore, mert nem birja olvasni az iro idebent.

--
		Udvozlettel
				    Zsiga