[Mplayer-felhasznalok] svcd hiba meg mindig

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Apr 17 14:53:27 CEST 2002

Hi,

> Nem volt, es szerintem most sincs semmi gaz. Inkabb nalatok
> tortent valami valtozas. Eddig ugyanis az @mplayer.dev.hu
> cimre kuldtem a leveleket, es igy is eljutottak a listara.
> Most viszont ha igy kuldom a levelet, akkor visszajon, hogy
> host not found. Es valoban, a dns-szerver szerint:
> mplayer.dev.hu does not exist, try again

igen, kozben en is rajottem hogy mara beszart a dev.hu, csak amikor neked
valaszoltam meg cache-bol jott nekem

ettol fuggetlenul a domain lassan 1 eve mplayerhq.hu, nem mplayer.dev.hu

> Megprobalom benyomni egy image-be, es feltolteni.

tartok tole hogy nem lesz jo, de probald meg
azer mielott uppolod, probald meg kiirni egy cdrw-re es nez dmeg
lejatszhato-e meg asztali playeren vagy windozon.
imho meg mindig a cdrom-oddal van a gaz, ergo ha leszeded image-ra az is
szar lesz...

> Mas vcd-t le tudok jatszani ezeken a gepeken, ebbol gondolom,
> hogy nem a gepeknek lehet baja. Mivel a cd-t pedig le tudom
> jatszani masik gepen, ezert a cd hibajat is kizarnam.

ok, akkor az image-det kiprobalom wmp-vel, es ha ugy jo es mplayerrel nem
akkor fixelek

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu