[Mplayer-felhasznalok] svcd hiba meg mindig

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Wed Apr 17 13:56:28 CEST 2002

On Wed, Apr 17, 2002 at 12:12:22PM +0200, Arpi wrote:

> volt egy masfel oras aramszunet
> de ha emiatt visszadobta neked valami akkor eleg gaz lehet nalatok a
> levelezessel.. tippelhetek? m$ excghange? :)

Nem volt, es szerintem most sincs semmi gaz. Inkabb nalatok
tortent valami valtozas. Eddig ugyanis az @mplayer.dev.hu
cimre kuldtem a leveleket, es igy is eljutottak a listara.
Most viszont ha igy kuldom a levelet, akkor visszajon, hogy
host not found. Es valoban, a dns-szerver szerint:
mplayer.dev.hu does not exist, try again

> sajnos megkaptuk
> de no idea
>
> ha teheted, kuldj egy ilyen vcd-t nekem, es megnezem mit tudok vele kezdeni

Megprobalom benyomni egy image-be, es feltolteni.

> en meg mindig a hw hibara tippelek, bar ha ugyanazon a gepen ugyanazt a cdt
> windoz alatt le tudtad jatszani, akkor z is kiesett (vagy a wine splayer
> beallitja lasabbra a drive sebesseget amit te is megtehetsz linux alatt csak
> rtfm kell)

Nem ugyanazon a gepen, hanem egy masikon. En is lelassitottam
a cd-t, amint irtam is a levelemben. A sima wines mediaplayer
is lejatszotta :(

> neked meg tudtommal mindneki masnak eddig minden vcd-t lejatszott jol az
> mplayer, szal valami gaz van vagy azokkal a cd-kkel vagy a gepeddel

Mas vcd-t le tudok jatszani ezeken a gepeken, ebbol gondolom,
hogy nem a gepeknek lehet baja. Mivel a cd-t pedig le tudom
jatszani masik gepen, ezert a cd hibajat is kizarnam.

--
		Udvozlettel
				    Zsiga