[Mplayer-felhasznalok] svcd hiba meg mindig

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Apr 17 12:12:22 CEST 2002

Hi,

> Kaphatnek egy valaszt, hogy egyaltalan lemasoljam-e ezeket a
> cd-ket? :)
>
> Lehet, hogy nem minden kerek ezzel a listaval kapcsolatban,
> mert most kaptam vissza egy levelet, hogy az mplayer.dev.hu
> gep nem talalhato.
volt egy masfel oras aramszunet
de ha emiatt visszadobta neked valami akkor eleg gaz lehet nalatok a
levelezessel.. tippelhetek? m$ excghange? :)

> Lehetseges lenne, hogy meg sem kaptatok a bugreportjaimat?
sajnos megkaptuk
de no idea

ha teheted, kuldj egy ilyen vcd-t nekem, es megnezem mit tudok vele kezdeni
en meg mindig a hw hibara tippelek, bar ha ugyanazon a gepen ugyanazt a cdt
windoz alatt le tudtad jatszani, akkor z is kiesett (vagy a wine splayer
beallitja lasabbra a drive sebesseget amit te is megtehetsz linux alatt csak
rtfm kell)

neked meg tudtommal mindneki masnak eddig minden vcd-t lejatszott jol az
mplayer, szal valami gaz van vagy azokkal a cd-kkel vagy a gepeddel

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu