[Mplayer-felhasznalok] svcd hiba meg mindig

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Thu Apr 18 15:45:19 CEST 2002

On Thu, Apr 18, 2002 at 02:09:03PM +0200, Arpi wrote:

> ezexerint nem mplayer bug.
> hanem hardver/driver/fasztudjami

Az utolsora tippeltem en is :)

> mit, hogy?

Kiirom egy cdrw-re, es megnezem, hogy ugy lejatsza-e.
Esetleg krealok belole vcd-t, es azt probalom ki.

> lehet hogy valahogy nem szabvanyosan irja fel a nero a cd-t, es a linuxos
> cdrom driver nem ismeri jol fel a track-eket vagy ilyesmi... nemtom.
> az a mode 1 vagy mi nem nagyon tetszett, svcd-nel mode 2 kene legyen.
>
> ezert kene ide a kezembe egy ilyen cd, akkor tyudnek kiserletezni vele...

De ha egyszer nem birom lekopizni...

> azt nezd meg inkabb, hogy mas linuxos playerek, xine, videolan viszik-e.

Jo, ezt meg kiprobalom. Csak nehogy atszeressek a xine-be :)))

> :)

Erdekes ez is. A wines iro el tudja olvasni. Mondjuk az
sokkal ujabb, mint az en irom...

--
		Udvozlettel
				    Zsiga