[Mplayer-felhasznalok] Ati Radeon 8500LE

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Apr 15 03:35:16 CEST 2002

Hi,

> Hozzajutottam egy fentebb nevezett videokartyahoz. Mukodik is eleg
> szepen, viszont mplayerrel nem tudom beloni.
> Ha -vo {xv,x11,sdl,xvidix} opciok barmelyikevel megprobalok lejatszani
> videot, akkor nem kapok kepet, csak egy szep fekete ablakot.
> Ha -vo {sdl,xv,x11}:vidix-szel probalom, akkor panaszkodik, hogy nem
sdl/xve seten imho GATOS kell hozza, ezeknek semmi koze vidix-hez

> talal megvelelo vidix almeghajtot.
> Ugyanez all -vo {sdl,xv,x11}:vidix:radeon_vid.so-ra is.

ezexerint a vidix nem tamogatja a 8500-ot...
ha szerencsed van (valoszinu) akkor eleg a PCI ID-t beleirni a radeon_vid-be
(ne kerdezd hova, sose lattam a forrasat) es akkor felismeri...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu