[Mplayer-felhasznalok] Ati Radeon 8500LE

Mezei Zoltan mz269 at ural2.hszk.bme.hu
Mon Apr 15 04:03:01 CEST 2002

Hali!

> ezexerint a vidix nem tamogatja a 8500-ot...
> ha szerencsed van (valoszinu) akkor eleg a PCI ID-t beleirni a radeon_vid-be
> (ne kerdezd hova, sose lattam a forrasat) es akkor felismeri...

Oke, nem kerdezem, ellenben megneztem, a device ID 0x514c, ami szerepel
a radeon.h-ban, ugyhogy ez nem lehet gaz. A radeon_vid tehat elmeletben
tamogatja a kartyat.
Viszont egy kerdes: a filerendszeben hol kellene lennie a
radeon_vid.so-nak? Nalam a /usr/bin-ben van, ami lehet, hogy nem jo. A
disztrib, amit hasznalok Gentoo linux, az o ebildjuket hasznaltam, az
rakta oda. Reggel kiprobalom kezzel leforditva is, csak igy kenyelmesebb
volt...

Zizi