[Mplayer-felhasznalok] Ati Radeon 8500LE

Mezei Zoltan mz269 at ural2.hszk.bme.hu
Mon Apr 15 03:05:53 CEST 2002

Hali!

Hozzajutottam egy fentebb nevezett videokartyahoz. Mukodik is eleg
szepen, viszont mplayerrel nem tudom beloni.
Ha -vo {xv,x11,sdl,xvidix} opciok barmelyikevel megprobalok lejatszani
videot, akkor nem kapok kepet, csak egy szep fekete ablakot.
Ha -vo {sdl,xv,x11}:vidix-szel probalom, akkor panaszkodik, hogy nem
talal megvelelo vidix almeghajtot.
Ugyanez all -vo {sdl,xv,x11}:vidix:radeon_vid.so-ra is.

Valakinek valami tippje, hogy mit probaljak meg ki?

Koszi!

Zizi

UI: uj vagyok a listan, remelem azert jo helyre irtam...