[Mplayer-felhasznalok] KDE

root morlock at freemail.hu
Tue Apr 9 21:19:38 CEST 2002

Sziasztok!

KDE alatt van egy kis problémám az mplayerrel eddig ha az arts aktív volt
addig nem indult el az mplayer amig az arts el nem engedte a hangkártyát ez
általában fél perc körül volt és meg is szoktam mát abszolút nem zavart.
1-két hete -nem 'tom pontosan azonban eltérő  működést produkál ami nagyon
zavaró: ha aktív az arts akkor is elindul az mplayer az alábbi üzenetel :

AO: [oss] 22050Hz Stereo Signed 16-bit (Little-Endian)
ao2: 22050 Hz  2 chans  Signed 16-bit (Little-Endian)
Can't open audio device /dev/dsp: Resource temporarily unavailable  -> no
sound
nem tudom megnyitni az audio-egységet -> NOSOUND
Audio: nincs hang!!!
Lejátszás indítása...

csak nincs hang!!!! Akkor tudok csak hangot kicsiholni ha leállítom az arts-ot
ami elég macera minden lejátszás előtt. A régi működés sokkal szimpatikusabb
volt nem lehetne visszaállítani.
morlock at freemail.hu
Power by Red Hat Linux