[Mplayer-felhasznalok] KDE

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Mon Apr 8 23:49:35 CEST 2002

Hi!

Te root-kent levelezel?! Eleg ga'z ...

On Tue, Apr 09, 2002 at 07:19:38PM +0000, root wrote:
> Sziasztok!
>
> KDE alatt van egy kis problémám az mplayerrel eddig ha az arts aktív volt
  ^^^
<flame>itt a problema :)</flame>

> Audio: nincs hang!!!
> Lejátszás indítása...
>
> csak nincs hang!!!! Akkor tudok csak hangot kicsiholni ha leállítom az arts-ot
> ami elég macera minden lejátszás előtt. A régi működés sokkal szimpatikusabb
> volt nem lehetne visszaállítani.

Ehhh, azert ennyire nem kene ... RTFM.
Forditsd mplayer-t SDL supporttal, aztan:

myplayer -ao sdl:arts billgatessux.avi

esetleg az ao dolgot be is irhatod ~/.mplayer/config-ba, es akkor meg be sem
kell irogatnod (bar ha nem fut eppen az arts, az akkor gaz lesz, lehet hogy
a -ao sdl magatol is ki tudja talalni mi van, nem proszaltam, nem hasznalok
ilyen hulyesegeket mint esd meg arts :)

- Gábor