[Mplayer-felhasznalok] avi fajl javitasa, hogyan?

Steve Varadi svaradi at usa.com
Fri Apr 12 22:26:38 CEST 2002

Van egy film -nem en encodoltam- .avi fajl formaban amit szeretnék kiirni
szabvany VCD formatumu lemezre. A TMPGEnc nem kepes atalakitani, mert:
"Illegal floating decimal point calculation order. [OK]" hibauzenettel leall
amikor 3%-at megcsinalta.

Lejtaszaskor nem latszik semmi hiba -hala az mplayernek-.

A kerdesem az, hogy a mencoder tud-e ilyesmit javitani? Nem tudtam kihamozni a
doksibol. Lehet, hogy rejtett feature??
Mi lenne a pontos parancs amivel esetleg meg lehetne csinalni.

Ha mas alkalmasabb programot tudtok ami esetleg linux alatt megjavitja,
szivesen vennem.

Koszi.
Udv:
Pista

Best Regards: Pista
E-Mail: Steve Varadi <svaradi at usa.com> or svaradi at freemail.hu
Date: 12-Apr-2002 Time: 13:24:04
This message was sent by XFMail 1.5.2 from SuSE 7.2, KDE 2.2, Kernel 2.4.4