[Mplayer-os2] Re: VO/AO DLLek

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Apr 9 19:06:03 CEST 2002

Hi,

> Van ofkoz. ;) Es konkretan pont pascalra gondolt Doodle, mivel nem csak
> en vagyok pascalbuzi a kornyeken... ;) Bar egyszer mar egy nagy gondolkodo
> megmondta rola, hogy az "nemprogramozasi-nyelv"... ;)

es kitartok ezen gondolatom mellett :)))

> Az. Kiveve, ha Doodle olyan forditot kivan hasznalni, ami nem GNU-s
> obj-okat hasznal. ;) Lasd pl. Virtual Pascal.

de a gnu linker megeszik mas objokat is

amugy mi ez a virtual pascal? pascalnak latszik de kozben basic? :)

> Ez nem vilagos. Miert?

mert a dll akarhova toltheto a memoriaban, es 1 regiszter elmegy arra hogy
tudja mit hol talal meg. es 1 regiszter a 8-bol az mar >10% :)

> Lame juzerz not supported. We're elitez. ;)
ja, az mas.
akkor ugye forrasban fogjatok terjeszteni csak? :)
makefileok nelkul? :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu