[Mplayer-os2] Re: VO/AO DLLek

Balogh, Karoly (Charlie/iNQ) charlie at scenergy.dfmk.hu
Wed Apr 10 02:18:44 CEST 2002

Hi,

On 09-Apr-02, Arpi wrote:

> es kitartok ezen gondolatom mellett :)))

Az a te bajod... :)))

> de a gnu linker megeszik mas objokat is
> amugy mi ez a virtual pascal? pascalnak latszik de kozben basic? :)

Nem, ez egy freeware pascal compiler, ami igy 32bit, meg minden,
es van OS/2 meg Win32 valtozata, meg beta allapotban letezik Linuxra
is, ha joltudom. Full debugger, meg ilyen TP-szeru IDE, meg minden.
Nem rossz, de en mar FPC-t szoktam meg, az meg ugyis GNU-s objokat,
hasznal es azzal (egyelore) nem is lehet OS/2-es DLL-t csinalni.

> mert a dll akarhova toltheto a memoriaban, es 1 regiszter elmegy
> arra hogy tudja mit hol talal meg. es 1 regiszter a 8-bol az mar

Melyik 8 regiszter? ;P EAX,EBX,ECX,EDX,ESI,EDI... ez csak hat nem? ;)
Jo van a stackes FPU, de az szanalmas... ;) Es azt ugysem hasznalja
cimzesre neh? :) Ja van ESP, EBP... Telleg 8. Francba, de reg volt
az x86. ;) Bar csak kis joindulattal 8, mer' ugye nem mindegyik
altalanos celu. Argh, adjanak PPC-s OS/2-t. ;)

Komolyra forditva, imho ez a problema csak a DLL-ben levo fuggveny
meghivasakor szamit nem? Mivel a DLL mar megtalal sajat magan belul
mindent ecceruen... Az idokritikus resz meg amugy is a videocopy,
es maga a video plugin is DLL-eket fog hivogatni, az audio plugin
meg callbackot ad at egy masik DLL-nek, szoval imho tokmindegy,
mert nem ez fog elvenni idot az audio/videokezelesnel.

> ja, az mas.
> akkor ugye forrasban fogjatok terjeszteni csak? :)
> makefileok nelkul? :)

Neeeeh. Forrast sem adunk, csak makefileokat, meg egy screenshotot!
A tobbit a shot alapjan meg irja meg mindenki maga! ;)

Bye,
--
Charlie/iNQ & cORE.oRGaNiZiNg - #http://core.kign.org#
.:%[ Cybernetic Hydraulic Android Responsible for ]%:.