[Mplayer-os2] Re: VO/AO DLLek

Balogh, Karoly (Charlie/iNQ) charlie at scenergy.dfmk.hu
Tue Apr 9 19:33:12 CEST 2002

Hi,

On 09-Apr-02, Arpi wrote:

> ertelme lenne? marmint mi mas nyelven irnad? .bat ? :)
> talan pascal? ha van egyaltalan os2-re...

Van ofkoz. ;) Es konkretan pont pascalra gondolt Doodle, mivel nem csak
en vagyok pascalbuzi a kornyeken... ;) Bar egyszer mar egy nagy gondolkodo
megmondta rola, hogy az "nemprogramozasi-nyelv"... ;)

> amugy attol hogy mas nyelven van, meg lehet linkelni az obj-ot szerintem.

Az. Kiveve, ha Doodle olyan forditot kivan hasznalni, ami nem GNU-s
obj-okat hasznal. ;) Lasd pl. Virtual Pascal.

> viszont a sebessegnek nagyon nem tesz jot a .dll-ezes.

Ez nem vilagos. Miert?

> plussz user szemszogebeol sem jo, hogy kulon dll-ek kellenek neki hogy
> menjen, gondoljatok csak bele, mennyi user szop mar azzal is hogy a
> codecek listajat kulon filebol veszi, es nincs benne a nagy binarisban.
> nem jo helyre maosljak / nem masoljak / elfelejtik updatelni uj verzional
> stb

Lame juzerz not supported. We're elitez. ;)

Bye,
--
Charlie/iNQ & cORE.oRGaNiZiNg - #http://core.kign.org#
.:%[ Cybernetic Hydraulic Android Responsible for ]%:.