[Mplayer-felhasznalok] tv capture NOVIRUS

Demeter Zsolt r.soltesz at chello.hu
Fri Dec 23 11:39:16 CET 2005

2005. december 23. 11.22 dátummal Bokor Norbert ezt írta:

> mencodernek sehogy, az alsanak kell megmondani hogy mit hasznaljon
> felvetelhez.

aha

> na ezt meg en nem ertem... az alsamixerben (legalabbis amit en hasznalok)
> nincs olyan hogy 'Capture eszkozok', egyet jelolhetsz ki a space
> megnyomasaval, ilyenkor foleirja azt hogy "CAPTUR" pirossal
> mit ir ki a legfelso sorba? (nekem: AlsaMixer v1.0.6)
v1.0.10
konzolon:alsamixer
aztán itt vannak csúszkák, és van olyan is, hogy View: Playback Capture All,
TAB-bal lehet váltani köztük

De közben megvan a megoldás!!!!

mencoder -tv
driver=v4l2:device=/dev/video0:input=0:norm=PAL:freq=591.25:width=640:height=480:fps=25.0
tv:// -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg2video:vbitrate=6000 -oac mp3lame
-lameopts cbr:br=224:mode=1 -o noname.avi

Nem kellett az amode=0 rész bele, most már csak annyi kell, hogy kicsit
deinterlaceljem, meg egy kis szűrő, vagy valami hasonlóval kellesz még
javítani a minőségen.

Köszi a segítséget!