[Mplayer-felhasznalok] tv capture NOVIRUS

Bokor Norbert norbert.bokor at lebelier.hu
Fri Dec 23 11:22:11 CET 2005

> a line ha 0, akkor a kdetv-n a lejátszásnál nincs hang, tehát
> ez lenne a megfelelő csatorna, de hogyan mondjam el ezt a mencodernek?

mencodernek sehogy, az alsanak kell megmondani hogy mit hasznaljon
felvetelhez.

>amit írtál nem teljesen fogom. az alsamixer bejön, akkor a capture eszközökhöz csak
>a line 2 van odarakva, ha nyomok space-t a line-ra, akkor nem csinál rá semmit.

na ezt meg en nem ertem... az alsamixerben (legalabbis amit en hasznalok)
nincs olyan hogy 'Capture eszkozok', egyet jelolhetsz ki a space megnyomasaval,
ilyenkor foleirja azt hogy "CAPTUR" pirossal
mit ir ki a legfelso sorba? (nekem: AlsaMixer v1.0.6)