[Mplayer-felhasznalok] tv capture NOVIRUS

Bokor Norbert norbert.bokor at lebelier.hu
Fri Dec 23 11:46:34 CET 2005

> De közben megvan a megoldás!!!!

ez a lenyeg :)

> Nem kellett az amode=0 rész bele, most már csak annyi kell,
> hogy kicsit deinterlaceljem, meg egy kis szűrő, vagy valami
> hasonlóval kellesz még javítani a minőségen.

erre mondtam hogy felesleges kapcsolokat inkabb ne
deinterlacer: -vf lavcdeint (sokan azt mondjak hogy a
lavcdeint szar, de en vegigprobalgattam egy csomot es meg mindig
ez a legnormalisabb)
szuro: zajszurot erdemes, deinterlacerrel egyutt:

-vf lavcdeint,denoise3d

bar ehhez mar proci is kell, ha eleg eros akar hqdn3d-t is hasznalhatsz
denoise3d helyett

udv: