[Mplayer-felhasznalok] Megsem vilagos ;-)

batyu at vehok.vein.hu batyu at vehok.vein.hu
Fri Oct 31 09:24:59 CET 2003

Hi!

Tegnap este megneztem a matroskas dolgokat, haat erdekes.
Asszem ertem mar miert nem teccik A'rpinak, tele vannak a forraskonyvtarak ilyen
erdekes .cpp kiterjesztesu fileokkal :-))))
Egy dolog, hogy nem birtam mindent forditani, biztos minden mas cpp
preprocessorral muxik, csak nalam pont nem...

Egyebkent nagyon nagy melo megirni egy containert? Mert hat nehany honap alatt
ez mar a masodik ilyen csoda, bar most mar nekem is ugy tunik, h inkabb
parasztvakitas. Ra kene uszitani nehany programozo baratomat, ugyis szeretnenek
valami nagyot alkotni... (meg ok C only)

Egyebkent a mindenfele csillivilli extrabol az MPlayer mit kezel?
A doksiban csak annyit talatam, h lejatsza.

Csa!

Batyu.