[Mplayer-felhasznalok] Megsem vilagos ;-)

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Oct 31 11:17:17 CET 2003

Hi,

> Tegnap este megneztem a matroskas dolgokat, haat erdekes.
> Asszem ertem mar miert nem teccik A'rpinak, tele vannak a forraskonyvtarak
> ilyen
> erdekes .cpp kiterjesztesu fileokkal :-))))
> Egy dolog, hogy nem birtam mindent forditani, biztos minden mas cpp
> preprocessorral muxik, csak nalam pont nem...
>
> Egyebkent nagyon nagy melo megirni egy containert? Mert hat nehany honap alatt

nem a megiras a lenyeg, csak a sok barom azt hiszi.
megtervezni kell jol. ha jol van megtervezve, fel nap alatt implementalhato
barmilyen nyelven.

> ez mar a masodik ilyen csoda, bar most mar nekem is ugy tunik, h inkabb
> parasztvakitas. Ra kene uszitani nehany programozo baratomat, ugyis szeretnenek
> valami nagyot alkotni... (meg ok C only)

Mar megcsinaltuk mi, az a .NUT

> Egyebkent a mindenfele csillivilli extrabol az MPlayer mit kezel?

nemtom, imho csak az audio-video lejatszast siman, kb mint dvd-nel
(lejatssza a megadott tracket, de a menuket es a csilivilit nem)

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu