[Mplayer-felhasznalok] Megsem vilagos ;-)

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Oct 30 19:09:54 CET 2003

Hi,

> Erre en is kivancsi lennek, mert mindenhol istenitik, hogy baromi

jah, a marketing osztalyuk jol mukodik, CJW-vel az elen

> felxibilis, meg mindent kezel, stb. Meg nem talalkoztam eddig vele.

hat flexibilis lehet, mer gyakorlatilag .xml-ben tarol mindent
szoval azt hanysz bele amit akarsz, csak aztan ember legyen a talpan
aki playert ir hozza. kb mint a quicktime, a videotol a 3d-n at a
weboldalig, scriptelt interaktiv animaciot vagy ikont mindent belerakhatsz...

amugy meg technikailag lofasz, hibaturese 0, semmi elterjedt codec
szabvanyt nem tamogat, majd ok alkotnak sajatot (universal codec api)...

gyakorlatilag parasztvakitasra jo, a/v/s containernek nem.
az a baj, hogy user szemevel terveztek (mit akar az atlag user) es nem
developer szemmel (mit lehet hatekonyan implementalni, mire van szukseg
hogy megbizhatoan mukodjon)

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu