[Mplayer-felhasznalok] Megsem vilagos ;-)

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Oct 30 15:25:52 CET 2003

Hi,

> Hamu fejemre, dehat elegge hezagos az angol tudasom.
> Fog menni - megy avin kivul massal is (OGM, Matroska)?

csak ogg-al megy (!=ogm, az ogm az az ogg es a directshow osszeganyolasa
windozra)

> Ize, tegnap nezegettem a forrasat, meg man-jait, dehat angol...

marmint minek a forrasat? az OggDS nem opensource...

> Szoval elegge felreerthettem. Elo kell vennem a szotart ;-)
> Valahogy ugy tunt nekem, h az avi mellé bepakolja a + audiot(-kat) meg a
> feliratokat, azt joovan,

hat nem

> de ezek szerint az avilib a forrasfaban a stream kipakolasahoz kellhet.
> No mid1, egyelore marad archivalahoz az avi mp3 hanggal, legfeljebb tobb
> cd fogy...

hat az mp3 vs vorbis max 64kbitet takarit meg, de inkabb kevesebbet,
az meg nem igazan merheto CD fogyasban.

> Kozben keresgeltem, talaltam nemi infot neten, szal megvarjuk a matroskabol mi
> lesz, ez az ogm akkor se szimpi valamiert.

matroska lol... az meg az ogmnel is rosszabb.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu