[Mplayer-felhasznalok] Megsem vilagos ;-)

batyu at vehok.vein.hu batyu at vehok.vein.hu
Thu Oct 30 16:33:49 CET 2003

Hi!

> marmint minek a forrasat? az OggDS nem opensource...

Bocsesz, az ogmtools forrását néztem.

> hat az mp3 vs vorbis max 64kbitet takarit meg, de inkabb kevesebbet,
> az meg nem igazan merheto CD fogyasban.
Ja, hulye pelda volt, max annyit takaritok meg, h egy emovix felmegy ra jol.
Ill. leginkabb regi filmek archivalasanal szeretnem hasznalni az ogg audiot,
s mivel ebbol tobb menne egy cdre, mar jol johet megtakaritas.
Nade ez mar tenyleg off...

> matroska lol... az meg az ogmnel is rosszabb.

Ezt nem ertem, azert tre, mert szarul van megcsinalva, v azert mert az otlet szar?
Amit eddig olvastam rola, az tetszett, mik a hibai?
Kivancsisagom olthatatlan :-))

Byez!

Batyu