[Mplayer-felhasznalok] Megsem vilagos ;-)

batyu at vehok.vein.hu batyu at vehok.vein.hu
Thu Oct 30 15:07:19 CET 2003

Hali!

> a theora egy video codec, nem container...
Hamu fejemre, dehat elegge hezagos az angol tudasom.
Fog menni - megy avin kivul massal is (OGM, Matroska)?

> az ogm az nem container a container-ben, az csak ogg

Ize, tegnap nezegettem a forrasat, meg man-jait, dehat angol...
Szoval elegge felreerthettem. Elo kell vennem a szotart ;-)
Valahogy ugy tunt nekem, h az avi mellé bepakolja a + audiot(-kat) meg a
feliratokat, azt joovan,
de ezek szerint az avilib a forrasfaban a stream kipakolasahoz kellhet.
No mid1, egyelore marad archivalahoz az avi mp3 hanggal, legfeljebb tobb
cd fogy...
Kozben keresgeltem, talaltam nemi infot neten, szal megvarjuk a matroskabol mi
lesz, ez az ogm akkor se szimpi valamiert.

Az infokat kösz, legkozelebb igerem kevesbe off temaval jelentkezem a listan.

Byez!

Batyu.