[Mplayer-felhasznalok] ot: elveszett particio

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Oct 29 20:34:51 CET 2003

> #> Ja, nem X alatt, normal konzolon, X csak akkor megy,
> #> ha eppen olyan programra van szuksegem, mint pl. a Mozilla.
> #
> #fogadjunk hogy debiant hasznalsz?
>
> Igen.Nem fogadok.
>
> #ott lattam olyat hogy tok ossze voltak kutyulva a hotkey-ek
> #pl. az F9 C I sorra sem a directory sizes jon be hanem valami
> #total mas.
>
> Semmi se.Magyar nyelvu, 4.6.0.

En angollal tapasztaltam ezt, meg 4.5.x idejeben.
A gyari debian csomaggal, a forrasbol (make;make install, es nem
dpkg-build vagy mi a rak) feltett mukodik jol.

> Ugy emlkeszem forrasbol tettem fel (mintha a Te neved is
> szerepelt volna a fejlesztok kozott, ugy remlik.)

Megesik :)
Bar a 2 nagy patch set-em melyebb indoklas nelkul devnullba
kuldte a kedves maintainer. Csak par trivial bugfix kerult be.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu