[Mplayer-felhasznalok] ot: elveszett particio

Celtic celtic at diszi.eu.org
Wed Oct 29 22:10:04 CET 2003

Haliho! Arpi "jomunkasember" User,  Oct 29-n irtad ezt a cuccot:

#> Semmi se.Magyar nyelvu, 4.6.0.
#
#En angollal tapasztaltam ezt, meg 4.5.x idejeben.
#A gyari debian csomaggal, a forrasbol (make;make install, es nem
#dpkg-build vagy mi a rak) feltett mukodik jol.

Hopp, koszi.Ezt a izet, dpkg-build-ot nem szoktam hasznalni,
ugy remlik, az mc-t a website-rol rangattam le (talan
GNU-prg?Vag a fene tudja).Szoval vagy debian-binarist vagy
sourcet (idonkent cvs-source-t) hasznalok.De debian-src-t
me'g sosem.

#> Ugy emlkeszem forrasbol tettem fel (mintha a Te neved is
#> szerepelt volna a fejlesztok kozott, ugy remlik.)
#
#Megesik :)
#Bar a 2 nagy patch set-em melyebb indoklas nelkul devnullba
#kuldte a kedves maintainer. Csak par trivial bugfix kerult be.

Tenyleg nem tudom, csak a nev tunt fel.
Ha ez vigasztal, legalabb a fejlesztok koze
bekerult a neved :)
(Aztan az mplayer ota sztem a vilagon mar
Linus es Cox mellett emlegetnek :)

Hmm, erdekes, mikor a regi mc-t lecsereltem az ujra, az
extensions file is hulyesegeket csinalt.Atbongesztem
parszor, de nem latom benne a hibat.Mindegy, a lenyeg
az, hogy van mc :)