[Mplayer-felhasznalok] ot: elveszett particio

Celtic susia at freemail.hu
Wed Oct 29 18:33:54 CET 2003

Haliho! Arpi "jomunkasember" User,  Oct 29-n irtad ezt a cuccot:

#> Ja, nem X alatt, normal konzolon, X csak akkor megy,
#> ha eppen olyan programra van szuksegem, mint pl. a Mozilla.
#
#fogadjunk hogy debiant hasznalsz?

Igen.Nem fogadok.

#ott lattam olyat hogy tok ossze voltak kutyulva a hotkey-ek
#pl. az F9 C I sorra sem a directory sizes jon be hanem valami
#total mas.

Semmi se.Magyar nyelvu, 4.6.0.
Ugy emlkeszem forrasbol tettem fel (mintha a Te neved is
szerepelt volna a fejlesztok kozott, ugy remlik.)
De lehet, hogy az apt-get upgrade mar elfedte
a regi forrasbol feltetelt.Nem emlekszem.
F9-p-m

#A'rpi / Astral & ESP-team

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt