[Mplayer-felhasznalok] ot: elveszett particio

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Wed Oct 29 15:46:43 CET 2003

Haliho! Arpi "jomunkasember" User,  Oct 29-n irtad ezt a cuccot:

#> a mail directoryt sikerult torolnom, elfeledtem, hogy mc-ben
#> a SHIFT-F4 nem letrehoz egy filet es szerkeszthetem, hanem
#> az aktualist atnevezi...
#
#heh????????
#ha ez igaz, akkor az mplayer kodja 1 filebol allna, soxor atnevezve :)

Igaz.

#imho valamit felrenyomtal, vagy windoz kommandert futatttal wineban vagy
#ilyesmi... mert mc-ben a shift+f4 uj filet csinal!

Igen, a melohelyi wincomm-nal szoktam ra.
De ahogy vki par levellel lejjebb felvilagositott, valami
tenyleg nincs rendben, mert az ALT+F2 nyitott tokuj file-t.
Ja, nem X alatt, normal konzolon, X csak akkor megy,
ha eppen olyan programra van szuksegem, mint pl. a Mozilla.

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt
Netikett: www.mek.iif.hu/porta/szint/muszaki/szamtech/wan/kultura/rfc1855h.hun