[Mplayer-felhasznalok] ot: elveszett particio

Balázs Szabó dlux at dlux.hu
Wed Oct 29 07:59:23 CET 2003

On Tue, 2003-10-28 at 20:07, LeVA wrote:
> reiserfs-t ajanlod az ext3 helyett? Most komolyan kerdezem, mert akkor
> soha ebben az eletben meg veletlenul sem hasznalok ext-el kezdodo fajlrendszert.
> Most mar tenyleg nem sok eselyem van ra hogy visszahozzam, mert nem tudok
> 100gb-nyi helyet keriteni, es senkinek nincs ekkora vinyoja akitol el tudnam
> kerni. Ugyhogy a kerdesem csak annyi lenne, hogy erdemes-e reiserfs-re epiteni
> mindent ext3 helyett?

Ha rákeresel a weben, vagy a linux lista archívumában, akkor sok pro és
kontra véleményt találsz. Most már az xfs és a jfs is benn van a
kernelben (2.6-os sorozatban), ergo még nagyobb a választék.

A reiserrel a legelején nekem sok gondom volt, az ext3 a 2.4.18-as
kernel környékén tartalmazott egy nagyon csúnya bugot, de nekem
semmilyen adatvesztést nem okozott eddig, 40G-s partíción használom,
laptopon (nem értek egyet alapvetően az "osszuk szét a vinyót sok
partícióra" filozófiával).

A saját véleményed kialakítása érdekében egy kis googlászást javaslok.

Üdv,

Balázs Szabó (dLux)
dlux at dlux.hu