[Mplayer-felhasznalok] ot: elveszett particio

Celtic celtic at diszi.eu.org
Wed Oct 29 15:50:08 CET 2003

Haliho! Szasz Pal "jomunkasember" User,  Oct 29-n irtad ezt a cuccot:

#> > a mail directoryt sikerult torolnom, elfeledtem, hogy mc-ben
#> > a SHIFT-F4 nem letrehoz egy filet es szerkeszthetem, hanem
#> > az aktualist atnevezi...
#Vagy rosszak a terminal beallitasok, ezert az shiftes gombok kettovel el
#vannak tolva. Vagyis shift+f4-hez shift+f2-t kell nyomni. Tehat ha valaki

Ez az, ez bejott.A keymaps-ra gondolsz?Mar nem tudom, mi lett
beallitva, anno beallitottam egyet es annyit tettem, hogy a
. es , cseret megcsinaltam a num.billentyuzeten (ez a halalba
idegesit a melohelyi windowson) meg a visszanyil-ra tenyleg
Backspace van (vagy a Del-en van tenyleg DEL?Mar nem tudom),
mast nem.
Koszi az otletet, alkalomadtan megnezem.

#megis shift+f4-t nyom, akkor azt shift+f6-nak erti.
#Asszem osszekevertek valamit, es 10 funkciobot kezelnek le, vagy mittomen...