[Mplayer-felhasznalok] ot: elveszett particio

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Oct 28 19:44:49 CET 2003

Hi,

> Offtopic, de probalom roviden. Egyebkent van linux lista ott orulnek a
> kerdeseknek (http://mld.linux.rulez.org)
>
> fdisk -l /dev/hda megmondja a parttabladat, utana le tudod menteni a
> hda2-ot dd-vel (legalabb akkora hely kell neki mert bitrol bitre
> lemasolja) azutan mar lehet vajakolni az eredetivel, vagy a masolattal (
> mount -o loop ... ). Probalhatod masik gepben esetleg. Nagyon gyanus a
> dolog, en hw hibara gyanakodnek es elkezdenek sirni a cuccaim utan.

szerintem is hw hiba. vagy durva ext3fs bug. (reiserfs rulez...)

en is jartam pont igy 1x, ram hiba miatt.
szoval imho mielott jobban belebonyolodsz:
- futtass a gepen egy memtest86-ot
- probald ki a vinyot egy masik gepben, hatha ott mountolodik siman (akkor
  ide vezerlo esetleg ide kabel hiba)
- probald meg ugyanazt a reszt 2x le dd-zni egy masik vinyora, aztan compare

irni egyelore semmikepp ne irj ra, mountot is ro opcioval csak.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu