[Mplayer-felhasznalok] ot: elveszett particio

Attila Bardi battila at bmk.hu
Tue Oct 28 19:29:46 CET 2003

Offtopic, de probalom roviden. Egyebkent van linux lista ott orulnek a
kerdeseknek (http://mld.linux.rulez.org)

fdisk -l /dev/hda megmondja a parttabladat, utana le tudod menteni a
hda2-ot dd-vel (legalabb akkora hely kell neki mert bitrol bitre
lemasolja) azutan mar lehet vajakolni az eredetivel, vagy a masolattal (
mount -o loop ... ). Probalhatod masik gepben esetleg. Nagyon gyanus a
dolog, en hw hibara gyanakodnek es elkezdenek sirni a cuccaim utan.

ext3-hoz tulsagosan nem ertek, de ugy emlexem, hogy ahhoz is kulon fsck
van, mivel naplozo (fsck.ext3). Az fdiks is erdekes lehet meg, mar ha ad
valamit neked.