[Mplayer-felhasznalok] ot: elveszett particio

LeVA leva at janos.szivarvanynet.hu
Tue Oct 28 20:07:20 CET 2003

On Tue, Oct 28, 2003 at 07:44:49PM +0100, Arpi wrote:

> szerintem is hw hiba. vagy durva ext3fs bug. (reiserfs rulez...)

reiserfs-t ajanlod az ext3 helyett? Most komolyan kerdezem, mert akkor
soha ebben az eletben meg veletlenul sem hasznalok ext-el kezdodo fajlrendszert.
Most mar tenyleg nem sok eselyem van ra hogy visszahozzam, mert nem tudok
100gb-nyi helyet keriteni, es senkinek nincs ekkora vinyoja akitol el tudnam
kerni. Ugyhogy a kerdesem csak annyi lenne, hogy erdemes-e reiserfs-re epiteni
mindent ext3 helyett?