[Mplayer-felhasznalok] Pinnacle PCTV + g550

pontscho at freshmindworkz.hu pontscho at freshmindworkz.hu
Tue Oct 14 00:09:41 CEST 2003

Hali

> hja, de ez tuti kopizza a kepet a cpu-val.
> a tiedbe meg az volt a poen, ha jol emlexem, hogy a tuner kartya dma-ja a
> video kartya memoriajaba tolta a stuffot, tehat nem nyult a cpu-hoz.
> mondjuk eleg nagy hekk volt, arra is emlexem :)

Jah, csak sajat tv sw is kellett, amit szokas szerint nem volt se idom, se
kedvem befejezni :)

De telleg a tuner elektronikaja turta bele matroxba a kepet. Igy legalabb
nem kellett az ablak takarasokat szamolgatni, megoldotta helyettem az
overlay.

Pontscho / fresh!mindworkz
---
MPlayer Core Developer -- www.MPlayerHQ.hu