[Mplayer-felhasznalok] Pinnacle PCTV + g550

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Oct 13 21:38:55 CEST 2003

Hi,

> Ja, de ez nem csak nekem juthatott eszembe:
>
> (tvtime-configure)
>   -D, --driver=NAME          Output driver to use: Xv, DirectFB, mga,
>                              xmga, matroxtv or SDL (defaults to Xv).

hja, de ez tuti kopizza a kepet a cpu-val.
a tiedbe meg az volt a poen, ha jol emlexem, hogy a tuner kartya dma-ja a
video kartya memoriajaba tolta a stuffot, tehat nem nyult a cpu-hoz.
mondjuk eleg nagy hekk volt, arra is emlexem :)

> Amugy azon rohadtul laccot az interlace, foleg ha kisebb kepet tettel ki,
> mint amit a kartya grebbelt.

hat igen, a kozvetlen kepkirakasnak (legyen az akarhogy) az a hatranya, hogy
a nagy nyers igazsagot latod, a tv ossze shibajaval (interlace, zaj stb)
egyutt. jobb egy sor filteren atzavarni elobb, ahhoz meg ugyis cpu kell.
viszont kello filterezessel jobb eredmenyt lehet elerni mint igazi tv-vel,
legalabbis zajszuressel. en ezret dontottem vegul ugy, hogy a 15 eves tv ->
devnull, es vettem egy 21" monitort a tv helyett.
meg gyartottam hozza 720x576-os modot 150hz-n :) es azon nezek tv meg divx
meg minden. jobb mint egy 100hz-s sony tv, es nem kerult tobbe.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu