[Mplayer-felhasznalok] dash-plus

ZIEGLER Ga'bor ziegler at alpha.tmit.bme.hu
Mon Oct 13 22:34:11 CEST 2003

Arpi wrote:

>Egyik kollegamnak is az van a gepeben. Fel eves, gyari, markas gep.
>Most mar csak 4x-esen tud vele cd-t irni, ha gyorsabban ir, elrontja.
>Ugy tunik, elkopott a lendkerekes muanyag vacak...

Eselte a kollegád bagózik? Vagy a Mártírok útján lakik? Értsd, ótvar
koszos is lehet éppen azaz írófej...
(A lakásomat egy bagós házaspártól vettem, hát ne tud meg mecsoda
különbség volt,amikor a fürdőszobai fehérnek mondott csempéről
lesikáltam nikotint : cappuccinó színből ment át tényleg fehérbe :-)

Hasonló döbbenet volt boylert cserélni Hajdu-ról Hajdura: mintha
másszínű lett volna a kettő (az is volt).

>Nekem 4 eve van egy yamaha a gepemben (a gep azota 3x ki lett cserelve...
>az iro maradt), semmi baja a mai napig.

Meglátjuk, remélem nem lesz igazad, de persze nem kizárt.

G: