[Mplayer-felhasznalok] dash-plus

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Oct 13 22:25:55 CEST 2003

Hi,

> Hát, "your mileage varies".  Sokan szidják az LG CD írókat is, csak
> tudnám miért.

Egyik kollegamnak is az van a gepeben. Fel eves, gyari, markas gep.
Most mar csak 4x-esen tud vele cd-t irni, ha gyorsabban ir, elrontja.
Ugy tunik, elkopott a lendkerekes muanyag vacak...
Nekem 4 eve van egy yamaha a gepemben (a gep azota 3x ki lett cserelve...
az iro maradt), semmi baja a mai napig.

> Nekem egy 48/24/48 LG CDRW-m van, ultra csöndes, a már sokszor
> emlegetett PI-200MMX-emen a PIIX ide vezérlõvel mdma2 módban simán ír
> ISO-t 24x, on-the-fly írás  e2fs fájlrendszerbõl 16x sebességel (külön
> ide kontrolleren van a hdd és a cdrom), SAO, TAO, mindenféle RAW módok,
> amit akarsz.
> .S mellesleg a nem is volt drága.

nem a featurekkel vagy a (cdirotol tok fuggetlen) alaplapi vezerlovel
van a gond, hanem a megbizhatosagaval.

annak biztos jo, aki egy evben ir 2 db cd-t, de aki naponta, az hamar vehet
ujat.

> Hogy a DVD írójuk milyen, azt nem tudom, de ha olyan minõség, mint ez a
> CD-iró, akkor tutira megéri, sz.v.sz.

akkor biztos.
kar, hogy az nvidiahoz nem megy szinben, akkor ez lenne a nyero paros :)

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu