[Mplayer-felhasznalok] dash-plus

ZIEGLER Ga'bor ziegler at alpha.tmit.bme.hu
Mon Oct 13 22:15:13 CEST 2003

Arpi wrote:

>hat en az LG-t kizarnam helybol, mert az az ultragagyi kategoria.

Hát, "your mileage varies".  Sokan szidják az LG CD írókat is, csak
tudnám miért.

Nekem egy 48/24/48 LG CDRW-m van, ultra csöndes, a már sokszor
emlegetett PI-200MMX-emen a PIIX ide vezérlővel mdma2 módban simán ír
ISO-t 24x, on-the-fly írás  e2fs fájlrendszerből 16x sebességel (külön
ide kontrolleren van a hdd és a cdrom), SAO, TAO, mindenféle RAW módok,
amit akarsz.
ÉS mellesleg a nem is volt drága.

Hogy a DVD írójuk milyen, azt nem tudom, de ha olyan minőség, mint ez a
CD-iró, akkor tutira megéri, sz.v.sz.