[Mplayer-felhasznalok] dash-plus

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Oct 13 22:42:44 CEST 2003

Hi,

> Eselte a kollegád bagózik? Vagy a Mártírok útján lakik? .rtsd, ótvar

egyik se

> koszos is lehet éppen azaz írófej...

lehetne, de akkor a tole masfel meterre levo gepemben levo yamaha iro
tokjo mert az ellenall a kosznak. pedig azt sem mosom altalanos mosoporral.

meg attol meg hogy koszos, nem lenne olyan hangja mintha flex-szel
reszelne bele a lyukakat a lemezbe, iras kozbe.

amugy nem egyedi problema, eddig csak szidni hallottam az lg-s
cdromokat es cdirokat.

kezdesz atmenni offtopikba...

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu