[Mplayer-felhasznalok] MSI MS-8890 GEF4 MX440-8X kerdes

Celtic susia at freemail.hu
Sat Oct 11 18:47:47 CEST 2003

Haliho! ZIEGLER Ga'bor "jomunkasember" User,  Oct 11-n irtad ezt a cuccot:

#> Hmm, pedig amit a glxgears kinyomat a Voodoo3-hoz kepest, az csodas :)
#>
#Persze nem hátrány, ha a kártya jó valamiben. :-))

A glxgears OpenGL-teljesitmeny-mero (nem hiszem, hogy
masra is jo lenne), nagyon szep a 2500 fps felirat :)

#> Valami hasonlo van nekem is.Mas gyarto, meg asszem
#> 128MB RAM.Tokmindegy.Mit is mondjak?Megfelel.
#> Ket kimenet is van rajta (monitorcsatlakozon kivul).
#>
#Ezt hogy érted? Összesen 3? A fenti kártyán tudtommal van egy VGA, meg
#egy S-VIDEO

Meg me'g egy az enyemen.IgiColor, Ennyah.
Szoval olyan sok kislabu, mint a Voodoon volt,
meg egy jack-dugos.Nem tudom a hivatalos nevet.

#> Mukodik. XV, SDL, svgalib, aalib :) megy. 566-os CelII procim
#> van, azzal egyutt teljes kepernyon nezem a filmeket.
#
#Köszönöm, ez nagyon fontos infó volt. Végre valaki *a kérdésre*

Hmm, megjegyzem, amit itt a listan valaki irt a plusz programokrol,
az nagyon igaz! Tehat a DC vagy donkey kliens rohadtul leszivja
az Erot...Mondjuk, CD-iras kozben meg nem volt gondom,
de ha akarmilyen file-sharing-kliens ment, az lefogta csunyan :(

#(No meg a sajátoméra, mert a hdparm RTFM megvolt és persze UDMA alatt
#futnak a vinyók, ami azért az átlag láma linux userre nem jellemző)

Ahhoz az is kell, hogy az alaplap tamogassa :( Hiaba UDMA133-as
a winyom, ha az alaplapi csatlakozo csak 33-ast tud.Igaz,
azt hasznalja is, en is csak koszonom  a doksinak (meg a levlista
archivumnak)

#Szóval bízom benne, hogy az állam bácsi által kifizetendő 2,4 Celeron
#mellet mégha a a fenti "occsó" kártyát veszem, akkor sem kell Moviex-ot
#butulni többé mozizáshoz.

Nem valoszinu.Esetleg lodd ki a daemonokat.

#> Nincs vele semmi gond, ha ez kielegito.
#Igen erre voltam kíváncsi, köszönöm.

Ja, leszamitva ezt a file-sharing kliens dolgot.
En eddig meg voltam gyozodve rola, hogy a proci
a ludas, de a masik uriember levelebol kiderult,
hogy megiscsak be kellett volna szereznem egy hasznalt
Matroxot.Mindegy, mert idom meg annyi van, hogy kethetente
egy film megnezese...

#> tucataru.Ha erdekel, elkuldom maganba az XF86Config-4-et.
#
#Bízom benne, hogy magam is meg tudnám oldani, de az okos ember nem szív
#azzal, amivel nem kell. Nagyon megköszönöm, ha okulás végett elküldöd.

Asszem, elment.

#> Mondjuk, kettot hasznalok, atolvasva a lista archivumat
#> konnyen be tudtam allitani, es az egyik beallitasban
#> a teve jobbra van a monitortol (mc,pine meg mas xtermes
#> proggik szepen latszanak, egyik fele monitoron, masik a teven :),
#> masikban meg mindket kimeneten ugyanaz a kep.
#
#Aha, ennek Xinerama szaga van. :-)

Az.Mondjuk, en sem tudtam, az archivumbol meg a doksibol
jottem ra :) (foleg, miutan rajottem, hogy a configure-ban
eddig _direkt_ letiltottam a xinerama-t, mert vmelyik
verzio 0.50 korul nem akart azzal lefordulni nalam....
Aztan ugy maradt...)

#Ilyet még ugysem csináltam, lévén sose volt két kimenetes kártyám, de ki
#fogom próbálni. :-(
#
#ÜdV:
#G.

- --
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt
Netikett: www.mek.iif.hu/porta/szint/muszaki/szamtech/wan/kultura/rfc1855h.hun
Internet: www.iif.hu/dokumentumok/kalauz/kalauz00.html
Az élet drága, de van benne évente egy út a Nap körül.