[Mplayer-felhasznalok] MSI MS-8890 GEF4 MX440-8X tapasztalatok

Szabó Zé freemail szaboze67 at freemail.hu
Sat Oct 11 12:52:43 CEST 2003

Hali!

ZIEGLER Gábor SEx keretében akar video kártyát venni, nekem egy Inno3D tornado gforce4 MX440-em volt, előtte egy Elsa Erasor ProII geforce2 csücsült a gépemben, tehát az nvidia elkötelezettje voltam.

Mára már váltottam és a váltás okait fogom leírni.

egy 670-es cekám van, ami nem egy erőmű, és nem csak filmézésra akartam használni a gépemet, amit egy bagoly hajt.

Ha nem csináltam mást a gépen, csak filmet néztem, akkor ment a lejátszás -fs -zoom gond nélkül 1024x768-ban.

Ha közben cd-t írtam vagy letöltöttem, akkor bizony akadozott a lejátszás.

Megelégeltem és egy levlistán (talán pont itt) olvastam egy hírdetést használt matrox g400 kártyárol, 10e pénzért megvettem, azóta dualhed megy a gépem. Letöltök dc++-al, cd-t írok, levelezek és 1600x1200-ban nézek filmet dvi kimeneten, mindezt egyszerre 20-40% processzor terheltséggel.

Ilyen kártyát használtan lehet találni és árban kb ott van vagy még alatta is mint a SEx-es nvidia.

Nem akarom lehúzni a jó öreg nvidiát és vitát sem akarok indítani, csak a tapasztalataimat írtam meg. Nekem ez a váltás egy nagyobb mértékben használható gépet adott, és úgy látom még egy pár évig nem fogok gépet cserélni, mert mindenben kiszolgál a matroxnak köszönhetően!

Bye!

Zé